nie mam intercoolera, nie mam abs taka trpszkę uboższa wersja.
[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 09:48 ]
a ta "nasadka" jest połączona z tym cylinderkiem , takim plastikowym wężyciem, z wyglądu przypomina górną część pompki paliwa np od malucha.
[ Dodano: Nie Gru 16, 2007 10:18 ]
jeszcze jedno, ja mam pompę mechaniczną, ponieważ linga od gazu jest podłączona bezpośrednio do pompy.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 09:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Gru 17, 2007 12:21
A co za tym idzie błędów sobie nie wymrugasz, więc jeden "kłopot" z głowy. Matko, a ile razy mówiłem o tym, żeby nie pisać oznaczeń TD itp, tylko sprawdzić co się ma dokładnie. Potem wychodzą takie kwiatki jak tu .
Hanka, masz teraz małe zadanie. Po pierwsze przeczytać zasady kącika "Usterki i porady techniczne i poprawić wszystkie tematy, które źle napisałeś i zmienić w profilu model roverka na SD. Wejdź swoje posty i popatrz ile modeli roverków posiadasz, bo jak dla mnie to co najmniej trzy.
spoko zaraz to zrobię i za problemy przepraszam, sam nie wimdziałem jak to dokładnie jest, teraz już troszkę więcej wiem. Skoro tak, to jak mogę sobie sprawdzić błędy?? tylko serwis??
jeszcze takie pytanie do Piotrka 34, jeśli mam diesel'a to "D", jeśli mam turbinę to "T", więc raczej TD, a jak miałym jeszcze intercooler, to wtedy SD?? i co oznacza " i "?? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Gru 17, 2007 18:03
hanka napisał/a:
jeszcze takie pytanie do Piotrka 34, jeśli mam diesel'a to "D", jeśli mam turbinę to "T", więc raczej TD, a jak miałym jeszcze intercooler, to wtedy SD?? i co oznacza " i "?? Będę wdzięczny za odpowiedź.
a jak będziesz miał bagażnik dachowy to BD ? Oznaczenia były wałkowane miliardy razy na tym forum, poszukaj.. albo czekaj na Pitera, skoro tylko on ma odpowiadać .
PHJOWI napisał/a:
piter dzisiaj oblukałem ten temat czy była wersja 400 bez coolera , i niestety była .
Piterowi chodziło raczej o oznaczenie, że w wersji 86KM nie było 400 SD, tylko samo D.
jeszcze takie pytanie do Piotrka 34, jeśli mam diesel'a to "D", jeśli mam turbinę to "T", więc raczej TD
Tak to tylko w Volkswagen'ie.
W nomenklaturze Roverkowej D i SD to turbodiesel'e bez intercoolera, a Di i SDi to turbodiesel'e z intercoolerem i 105 KM.
Jak chcesz mieć TDi to kup VW albo Skodę.
PHJOWI napisał/a:
piter dzisiaj oblukałem ten temat czy była wersja 400 bez coolera , i niestety była .
Oczywiście, że była - żeby nie szukać daleko to Tomi i Kruszon takie mają.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
no to dzięki bardzo teraz już wiem, a czy jak założe intercoolera, to uzyskam 105KM?? a zapytałem Pitera, bo on mi zaczął tłumaczyć. bez urazy dla pozostałych:)
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
piter dzisiaj oblukałem ten temat czy była wersja 400 bez coolera , i niestety była .
Ja nie twierdzę, że nie było, tylko że była oznaczana wyłącznie "D", a nie "SD".
Były też "Di" (IC, 105KM).
W serii 200 z kolei "Di" nie spotkamy, ale spotkamy "SD" (bez IC, 86KM).
Niech mnie ktoś poprawi jeżeli ma na klapie oryginalne znaczki 220Di albo 420SD
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Hej,
ja to sie na wstępie przyznam, że mam 86 konnego dizelka 420.
Trochę mi kapie z turbiny i rozważam czy regenerować czy kupić używkę i w związku z tym pytanie:
Czy do silników 86 KM są inne turbiny niż do 105 KM
plama to dużo powiedziane. Kropla albo dwie.
Regeneracja trwa 2 dni, wymiana godzinę.
Regeneracja daje pewność, a kupiona używka to trochę loteria.
Takie rozważania sobie prowadzę i czekam na rady
hehe sam sobie odpowiedziałeś, a jeśli kropla to może jeszcze nie ma potrzeby regeneracji Ja bym pozdejmował węże z turbo wyczyścił i sprawdził, czy wszystko jest szczelne, poskładał i zobaczył, czy dalej będzie kapać. Czy olej Ci bierze, czy kopci na niebiesko?? U mnei kropla wisi na turbinie od jakiegoś czasu a sama turbina pracuje normalnie, wiec narazie nie ruszam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum