Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Piszę z takim otóż problemem. Przeszukałem cale forum i nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie, ponieważ wiekszość przypadków opisanych na forum to jest z 600 SDI a ja mam taki przypadek w moim 620i z 95r bez gazu otóż:
Podczas jazdy zapala mi sie kontrolka na desce rozdzielczej "check engine" i przydusza się silnik i świeci przez cały czas, a silnik dalej pracuje normalnie tylko jak dodam gazu to nie wchodzi na wysokie obroty tylko się dusi tak przy 3500 obr/min a na wolnych pracuje oki nie ma zadnych falowań. Kontrolka tylko gaśnie jak wyłączę silnik i jeszcze raz zapalę auto.
Przy rozruchu normalnie sie zachowuje tzn. przekręcam kluczyk na zapłon i sie zapala(najprawdopodobniej sprawca układy) i po 2 sek gaśnie i go zapalam i już później nie świeci do puki nie zrobi się tak jak wyżej opisałem.
Moje zapytanie jeszcze do tego tematu jest takie czy może być to spowodowane filtrem paliwa gdyż już dawno go nie zmieniałem. A i jeszcze jedno im dłużej jeżdżę i tankuję lepsze paliwo tym rzadziej sie zapala ta kontrolka w porównaniu z pierwszym(w środę 02.07.2008) razem kiedy to praktycznie co chwile sie zapalała a zatankowałem szita.
I takie pytanie gdzie mogę znaleźć kostkę od diagnostyki?? boo znalazłem jedna pod kierownicą ale ma na jednej szynie 10 wejść i jest zaślepiona przez zaślepkę z miękkimi końcówkami. Czy wogole taka występuje w moim modelu??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 23, 2011 22:01, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 04, 2008 21:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
600 i 620 to w gruncie rzeczy to samo.
Jest gdzieś w okolicach nóg pasażera z przodu albo gdzieś pod schowkiem albo za tym plastkiem z boczku. Powinna być niebieska i mieć 2 piny żeńskie które zwierasz. Powodzenia.
A i daj znaka jak znajdziesz taka białą okrągłą złączke w czarnym kondonie, w mojej 620 takie coś jest ale nie wiem do czego.
własnie sprawdziłem i znalazłem ta wtyczke niebieska i zorbilem diagnoze wyszło tak:
3 mrugnięcia przerwa i 8 mrugnięć z ksiązki ROVE wynika ze to jakieś czujniki ale nie wiem czego czy to możliwe że położenia wałka rozrządu??
Jak ktoś się na tym zna to proszę o pomoc w odnalezieniu problemu
A propo kolegi SOBOC to nie znalazłem żadnej takiej wtyczki a szukałeś może w książce ROVE.
Wymieniłem filtr paliwa i dalej sie zapala "check engine" i jak się zapala to strasznie szarpie i tuż przed zapaleniem faluja obroty
Gdzie dokładnie u siebie tą wtyczke znalazłeś? Tak pytam bo jeszcze swojej nie szukałem
Nie sprawdzałem w Rave, koledzy z forum Accorda też nie wiedzą co to jest ale u mnie takie coś występuje, na początku myslałem że to ta kostka serwisowa ale nie pasuje.
A i jeszcze jedno kotś może mi powiedzieć gdzie sie znajduje krokowiec i jak on wygląda boo przypuszczam ze może być on walnięty?? A na benzynkach średnio się znam za Dieselku lepiej
[ Dodano: Pon Lip 07, 2008 20:57 ]
dokłasnie to przy prawej nodze pasażera pod plastkiem szarym takim na słupku. Wtyczka jest przyklejona taśmą do wiązki.
alter6, krokowiec masz przy przepustnicy patrzac od sprezyny(linki) w prawo idzie do niego szara wtyczka i dwa wezyki od spodu, kazdy w inna strone, jest przykrecany chyba na dwie sruby na klucz 12...
aa to juz wiem i jest lekko mokry bo widać cień na nim wokoło wtyczki. I moze być to przyczyną tego że zapala sie kontrolka "check engine" zwykle w tedy kiedy zapal sie rezerwa. Z odczytu wiem tyle że:
"Manifold Absolute Pressure MAP Sensor" i jeszcze "Top Dead Centre Position TDC Sensor"
i co dalej robić to nie wiem może ten krokowiec??
[ Dodano: Sob Sie 23, 2008 11:27 ]
Odczytałem kody i są dwa błędy tylko nie wiem gdzie ich szukać:
-pierwszy to Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor
-drugi to Top Dead Center Position (TDC) Sensor
Może ktoś wie gdzie ich szukać i co trzeba robić żeby je zniwelować??
Proszę o pomoc
Z tego co zauważyłem to kontrolka się zapala jak jest mało paliwa w baku i jak jest wilgotno na dworze.
I wtedy ciężko pali długo go trzeba krecić i dopiero jak się zapali kontrolka check engine to zapala auto[/b]
[ Dodano: Sob Sie 23, 2008 11:32 ]
Odczytałem kody i są dwa błędy tylko nie wiem gdzie ich szukać:
-pierwszy to Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor
-drugi to Top Dead Center Position (TDC) Sensor
Może ktoś wie gdzie ich szukać i co trzeba robić żeby je zniwelować??
Proszę o pomoc
Z tego co zauważyłem to kontrolka się zapala jak jest mało paliwa w baku i jak jest wilgotno na dworze.
I wtedy ciężko pali długo go trzeba krecić i dopiero jak się zapali kontrolka check engine to zapala auto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum