Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Zapala się "check engine"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Zapala się "check engine"
Autor Wiadomość
alter6 




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 101

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 04, 2008 21:47   [R620] Zapala się "check engine"
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Piszę z takim otóż problemem. Przeszukałem cale forum i nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie, ponieważ wiekszość przypadków opisanych na forum to jest z 600 SDI a ja mam taki przypadek w moim 620i z 95r bez gazu otóż:
Podczas jazdy zapala mi sie kontrolka na desce rozdzielczej "check engine" i przydusza się silnik i świeci przez cały czas, a silnik dalej pracuje normalnie tylko jak dodam gazu to nie wchodzi na wysokie obroty tylko się dusi tak przy 3500 obr/min a na wolnych pracuje oki nie ma zadnych falowań. Kontrolka tylko gaśnie jak wyłączę silnik i jeszcze raz zapalę auto.
Przy rozruchu normalnie sie zachowuje tzn. przekręcam kluczyk na zapłon i sie zapala(najprawdopodobniej sprawca układy) i po 2 sek gaśnie i go zapalam i już później nie świeci do puki nie zrobi się tak jak wyżej opisałem.
Moje zapytanie jeszcze do tego tematu jest takie czy może być to spowodowane filtrem paliwa gdyż już dawno go nie zmieniałem. A i jeszcze jedno im dłużej jeżdżę i tankuję lepsze paliwo tym rzadziej sie zapala ta kontrolka w porównaniu z pierwszym(w środę 02.07.2008) razem kiedy to praktycznie co chwile sie zapalała a zatankowałem szita.

I takie pytanie gdzie mogę znaleźć kostkę od diagnostyki?? boo znalazłem jedna pod kierownicą ale ma na jednej szynie 10 wejść i jest zaślepiona przez zaślepkę z miękkimi końcówkami. Czy wogole taka występuje w moim modelu??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 23, 2011 22:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 04, 2008 21:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
soboc 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Sob Lip 05, 2008 07:42   

600 i 620 to w gruncie rzeczy to samo.
Jest gdzieś w okolicach nóg pasażera z przodu albo gdzieś pod schowkiem albo za tym plastkiem z boczku. Powinna być niebieska i mieć 2 piny żeńskie które zwierasz. Powodzenia.
A i daj znaka jak znajdziesz taka białą okrągłą złączke w czarnym kondonie, w mojej 620 takie coś jest ale nie wiem do czego.
_________________
Sprzedam pilnie z powodu wyjazdu swój R620Si Lux z 97.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Lip 05, 2008 08:40   

reset wyłącznika bezwładnościowego pompy paliwa :?:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
alter6 




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 101

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 07, 2008 19:50   

własnie sprawdziłem i znalazłem ta wtyczke niebieska i zorbilem diagnoze wyszło tak:
3 mrugnięcia przerwa i 8 mrugnięć z ksiązki ROVE wynika ze to jakieś czujniki ale nie wiem czego czy to możliwe że położenia wałka rozrządu??
Jak ktoś się na tym zna to proszę o pomoc w odnalezieniu problemu :cry:
A propo kolegi SOBOC to nie znalazłem żadnej takiej wtyczki a szukałeś może w książce ROVE.
Wymieniłem filtr paliwa i dalej sie zapala "check engine" i jak się zapala to strasznie szarpie i tuż przed zapaleniem faluja obroty :beczy: :mrgreen:
 
 
soboc 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 116
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pon Lip 07, 2008 19:52   

Gdzie dokładnie u siebie tą wtyczke znalazłeś? Tak pytam bo jeszcze swojej nie szukałem :mrgreen:
Nie sprawdzałem w Rave, koledzy z forum Accorda też nie wiedzą co to jest ale u mnie takie coś występuje, na początku myslałem że to ta kostka serwisowa ale nie pasuje.
_________________
Sprzedam pilnie z powodu wyjazdu swój R620Si Lux z 97.
Ostatnio zmieniony przez soboc Pon Lip 07, 2008 19:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
alter6 




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 101

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 07, 2008 19:54   

A i jeszcze jedno kotś może mi powiedzieć gdzie sie znajduje krokowiec i jak on wygląda boo przypuszczam ze może być on walnięty?? A na benzynkach średnio się znam za Dieselku lepiej :mrgreen:

[ Dodano: Pon Lip 07, 2008 20:57 ]
dokłasnie to przy prawej nodze pasażera pod plastkiem szarym takim na słupku. Wtyczka jest przyklejona taśmą do wiązki.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Lip 08, 2008 07:23   

alter6, krokowiec masz przy przepustnicy patrzac od sprezyny(linki) w prawo idzie do niego szara wtyczka i dwa wezyki od spodu, kazdy w inna strone, jest przykrecany chyba na dwie sruby na klucz 12...
 
 
 
alter6 




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 101

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 11:57   

aa to juz wiem i jest lekko mokry bo widać cień na nim wokoło wtyczki. I moze być to przyczyną tego że zapala sie kontrolka "check engine" zwykle w tedy kiedy zapal sie rezerwa. Z odczytu wiem tyle że:
"Manifold Absolute Pressure MAP Sensor" i jeszcze "Top Dead Centre Position TDC Sensor"
i co dalej robić to nie wiem może ten krokowiec??

[ Dodano: Sob Sie 23, 2008 11:27 ]
Odczytałem kody i są dwa błędy tylko nie wiem gdzie ich szukać:
-pierwszy to Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor
-drugi to Top Dead Center Position (TDC) Sensor
Może ktoś wie gdzie ich szukać i co trzeba robić żeby je zniwelować??
Proszę o pomoc :cry:
Z tego co zauważyłem to kontrolka się zapala jak jest mało paliwa w baku i jak jest wilgotno na dworze.
I wtedy ciężko pali długo go trzeba krecić i dopiero jak się zapali kontrolka check engine to zapala auto[/b]

[ Dodano: Sob Sie 23, 2008 11:32 ]
Odczytałem kody i są dwa błędy tylko nie wiem gdzie ich szukać:
-pierwszy to Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor
-drugi to Top Dead Center Position (TDC) Sensor
Może ktoś wie gdzie ich szukać i co trzeba robić żeby je zniwelować??
Proszę o pomoc :cry:
Z tego co zauważyłem to kontrolka się zapala jak jest mało paliwa w baku i jak jest wilgotno na dworze.
I wtedy ciężko pali długo go trzeba krecić i dopiero jak się zapali kontrolka check engine to zapala auto
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów [R620] Zapala sie check engine!!!
R1-Collection Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Gru 15, 2010 10:57
neon_4u
Brak nowych postów [R620] "Stuki w kole" i "wycie"
dansky Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Maj 30, 2008 10:57
dansky
Brak nowych postów [R620] pompa wody marki "DOLZ" dobra czy badzie
Mazak Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Lis 20, 2010 13:23
Marrkus
Brak nowych postów [R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania"
Regulacja
Phillippe Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Gru 13, 2009 15:00
turus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink