Od strony kabiny jest srubka ktora regulujesz ew. wysokosc sprzegla.
Natomiast w wiekszosci przypadkow jest linka pod maska, ktora wychodzi ze sciany grodziowej (cz. 2 w/g Twojego obrazka) oraz idzie pod filtr do ciegna od skrzyni (cz. 4 w/g Twojego obrazka) i owa linka posiada na sobie sprezyne. Nalezy chwycic za nia i energicznie pociagnac do siebie kilka razy. Tak jak juz wspomnialem, to cos w rodzaju samoregulacji.
W moim R200 wlasnie w ten sposob mariusz418 ulozyl mi sprzeglo
Jak zobczylem co robi, to sie zastanawialem czy dobrze trafilem
Efekt jednak byl zdumiewajacy
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam ponownie,
Przy wciskaniu sprzęgła linka chodzi, poruszałem też przy kabinie, bez efektu. Pewnie skończy się na wymianie sprzęgła. Takie życie.
Jakiś namiar na dobrego mechanika w Stolicy? Z góry dzięki. (W Morganie i ECC za wymianę liczą jakieś 1300 - razem ze sprzęgłem)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum