Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2,0 iDT 2001 r.] zarzygany silnik
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2,0 iDT 2001 r.] zarzygany silnik
Autor Wiadomość
piasek 



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 18
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sie 12, 2009 09:13   [R45 2,0 iDT 2001 r.] zarzygany silnik

Witam,

niebawem muszę wymienić olej silnikowy i tak przy okazji pomyślałem, że powinienem coś zrobić z wyciekami oleju, które niestety u mnie występują. Największym problemem jest lokalizacja wycieków. Może macie jakieś pomysły skąd na silniku olej - dodam, że nie mam znaczących ubytków oleju, ale silnik jest cały zapaprany.
Na bank cieknie mi spod pokrywy zaworów i myślę, że uszczelka miski olejowej też cieknie ale nie bardzo wiem jak się do tego dobrać. Przewody powietrza też mam obryzgane.

Będę wdzięczny za każdą pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 12, 2009 09:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rtworek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 423
Skąd: Brzeg Dolny



Wysłany: Sro Sie 12, 2009 11:31   

Uszczelka miski olejowej może być zała, sprawdz węże olejowe do turbiny i węże od IC.
_________________
ROVER 420 SDi zmienił właściciela 28.07.2012r.
Mazda 6 sport kombi
 
 
 
barti101 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 169
Skąd: Rzeszów

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 12, 2009 14:10   

Pewnie ci cieknie spod klawiatury. tak jak kolega pisał sprawdź też czy koło miski nie masz wycieku oraz czy filtr oleju jest dobrze dokręcony (przy wymianie też zwróć na to uwagę, jak będziesz nowy zakręcał, to nasmaruj jego uszczelkę świeżym olejem). Sprawdź sobie też przewody od pompy wspomagania.
 
 
 
piasek 



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 18
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sie 13, 2009 07:32   

uszczelkę zawsze smaruję.
Posprawdzam wszystko i zobaczymy.
Czy z wymianą uszczelki pokrywy zaworów są jakieś problemy? Na coś się muszę szczególnego przygotować?
 
 
rtworek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 423
Skąd: Brzeg Dolny



Wysłany: Czw Sie 13, 2009 12:38   

Nie, tylko kolejność dokręcania śrub. Jest to ważne żeby uszczelka była równo dokręcona.
 
 
 
piasek 



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 18
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sie 13, 2009 12:58   

OK. A jaka jest kolejność??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 45 1.6 2001] silnik z rover 75 do 45 ??
darthmaul Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Czw Paź 25, 2012 11:32
leszczu
Brak nowych postów [R45 2,0 iDT 2001 r.] Nie kręci
piasek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Lip 22, 2009 08:10
Brt
Brak nowych postów [r45 2.0 iDT 2001]_problem z odpalaniem
maciekacs Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Sty 21, 2013 11:51
adamsky
Brak nowych postów [R45 1.8 2001] Problem z szarpnięciem...
edzio123 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Mar 28, 2010 20:10
edzio123
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r 45 1.6 2001 jaki rozrzad ??]
cysiu1988 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Cze 18, 2014 20:18
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink