Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 254 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 13:44
wlodi1991, to ciekawe podejście, że nie ma Może ciebie sprzedawca oszukał i wymontował Bo inni raczej ją mają
szoso420 napisał/a:
tak wracając do twojej wypowiedzi to jak jest intercooler to jest i turbina
otóż to
mr.swider,
to że słyszysz turbinę nie oznacza, że "działa" prawidłowo;) Jak odpalasz auto to bardzo kopci? Jeśli tak, to na jaki kolor? Może się okazać, że turbinka do regeneracji - koszt ok 800 zł.
Przede wszystkim jednaki odczytaj błędy;)
_________________ 'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
zalezy jak kot lubi , jezeli jest sucha i cicha to nie trzeba , jezeli mokra no to niestety, ogolnie zaleca się zmieniac ale ja zmieniam zawsze tylko wtedy gdy juz cieknie lub przestaje pchac wode
więc tak piszę. zmienilem wszystko co mozliwe. przepływomierz. czujnik pedalu gazu , te czujniki od powietrza , co tylko moglem bo mialem taki sam. niestety nic mu nie pomoglo nie wiem juz co robic. jest jeszcze jedna sprawa , zmienilem mu o zabek na pasku na pompie i samochod zaczal palic na dotyk . czy jest mozliwe ze pompa jest przekrecona o 180 stopni? i samochod nie ma sily ciagnac? czy ma ktos z was calkowity i czytleny schemat ustawnia rozrzadu ? bo cos w tym rozrzadzie mnie zaciekawilo ?
Odepnij wydech zaraz za kolektorem wydechowym i zobacz może katalizator albo wydech jest zalepiony,oberwany itp. Często spotykam się z takimi przypadkami w warsztacie. Pozdrawaim
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 00:36
mr.swider napisał/a:
czy ma ktos z was calkowity i czytleny schemat ustawnia rozrzadu ?
mr.swider, poszukaj programu o nazwie RAVE. Na stronie klubowej jest.
mr.swider napisał/a:
czy jest mozliwe ze pompa jest przekrecona o 180 stopni?
Raczej nie bo na chłopski rozum pompowała by ciśnienie do wtryskiwaczy np. na 2 i 3 tłoku zamiast na 1 i 4 w momencie gdy właśnie 2 i 3 tłok jest w dolnym martwym punkcie.
Jeśli ustawisz rozrząd na znaki tzn. znak na kole paska rozrządu będzie się pokrywał ze znakiem na obudowie to bez większych problemów powinno dać się wsadzić wiertło 6 mm w otwór służący do blokowania wału, poniżej czujnika położenia wału.
A idąc dalej to przy takim ustawieniu rozrządu powinno wejść wiertło 8 mm w otwór na kole pompy wtryskowej służący do blokowania pompy.
mr.swider napisał/a:
zmienilem mu o zabek na pasku na pompie i samochod zaczal palic na dotyk
Zmieniłeś tym samym kąt wtrysku.
Najpierw posprawdzaj znaki na rozrządzie czy się wszystko zgadza.
Tak myślę nad turbiną czy czasem nie daje małego ciśnienia-może zapiekło się cięgno do "akutatora" (tak się to chyba nazywa),takiej małej puszki na turbinie.
Posprawdzaj jeszcze wszystkie możliwe opaski na rurach od turbiny do dolotu.
Może zawór EGR zablokowany jest w pozycji otwartej
rozpinalem katalizator jest to samo , patrzylem EGR otwiera i zamyka . dzis sprawdzalem kody . wyskoczylo 28 , 34. Gdzie znajde czujnik czasu wtrysku paliwa ? bo nie mam pojecia gdzie go szukac i jak wyglada. moze on jest uszkodzony
Witam! W moim R ostatnio wymieniane były swiece żarowe(wszystkie). Po tej wymianie auto muli okropnie, 120km/h max, tak jak u kolegi. Możliwe, że mechanik coś popiepszył z kątem wtrysku przy zdejmowaniu pompy?
siemka ,w moim rowerku mam już prawie rok problem z torbo-nie działa,zwlekam z wymianą,bo mechanik krzykną tyle że się mało nie wywróciłem.chciałbym sis dowiedzieć czy może już ktoś sam wymieniał turbinkę np. w garażu?( miło by było mięć lepsze osiągi)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum