Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 11:33 [R25 1.4 16v] jak zdjąć koło pasowe wałka rozrządu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Witam, dopadł mnie HGF, głowica leży już rozebrana na stole, wszystko pięknie i ładnie tylko nie mogę zdjąć kół pasowych od wałków rozrządu, a pasowało by mi się tam dostać żeby zmienić uszczelniacze. Jak się za to zabrać? Bo wydaje mi się że to jedyna metoda wymiany uszczelniaczy. Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 11:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki za pomoc:) trochę inaczej się z tym uporałem, wałki miałem już wyciągnięte na stole i delikatnie pneumatem odkręciłem śruby, obawiałem się że koła będą osadzone na stożku i że będzie problem to później ustawić. Okazało się że na wałkach są nabite kołki a w kołach są po dwa wycięcia oznaczone odpowiednio dla wałka wydechowego i dolotowego, tak że nie ma z tym problemu .
Drugie pytanko, blok silnika ze szpejami mam w aucie, czy mogę go wyropować? Chodzi o wszystkie kanaliki wodne i olejowe, bo obawiam się ze może być tam syf jakiś.
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum