Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Konkurencja dla 600 turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Konkurencja dla 600 turbo
Autor Wiadomość
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 21:05   

moje alternatywy
mietek clk 2,0 kompresor
mazda xedos 2,0 V6
astra bertone 2,0 turbo - ale taki bez karbonów, aluminium itp tjuningów wewnątrz

przyzwoite spalanie , dobre osiągi, elegancja, komfort
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 21:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 09:22   

CLK w kompresorze to już nie ten budżet zdaje się :wink:
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:14   

CLK. W208 dla mnie jest po prostu brzydki no i kosztuję. Zresztą kumpel ma W209 AMG i porażka. Zostawił 50tys za auto a co chwilke coś się dzieje. Za takiego merca dziękuje.
Xedos - no dziwne autko.
Astra bertone Turbo - jakbym miał na taką astre to bym ją chętnie kupił bo bardzo mi się to auto podoba ale fakt w serii i najlepiej z ori zderzakiem od OPC ;] .
Ale niestety za cene bertone turbo to ja już kupie Saaba 9-5 który jest lepiej wyposażony aczkolwiek tak czy owak nie mam aż takiego budżetu aby kupić nie zajechany egzemplarz. Czytam wasze pomysły i propozycje i cały czas Rover zdaje mi się najlepszą opcją. haha. Tylko to zawieszenie - z jednej strony bajka, b.wygodne praktycznie więc luksusowe zawieszenie a z drugiej przy takiej mocy wnioskuje, że czasami zakręty będą szybciej pokonywane i jak wiem po moim przez to, że jest to kanapa nie czuć kiedy on traci przyczepność a kiedy jeszcze jedzie tam gdzie ja chce.
Ale może jakieś sportowe sprężyny typu Jamex czy coś podobnego załatwiły by kompromis wygody do jakości jazdy ;] .
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:20   

tomii620si napisał/a:
Tylko to zawieszenie - z jednej strony bajka, b.wygodne praktycznie więc luksusowe zawieszenie a z drugiej przy takiej mocy wnioskuje, że czasami zakręty będą szybciej pokonywane i jak wiem po moim przez to, że jest to kanapa nie czuć kiedy on traci przyczepność a kiedy jeszcze jedzie tam gdzie ja chce.
to bierz T4 u mnie w 1.8 było tak twardo że czułem każdą najechaną na jezdni linię :lol: a t4 jest jeszcze utwardzone :wink: . Auto łykało te zakręty że aż miło było, wg mnie idealne zawieszenie bo dla mnie komfort to wiedza że mogę szybko wejść i wyjść z każdego zakrętu :wink: .
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:22   

VW T4 czy co? Fajniutkie są ale po lifcie T4 ale środek niestety jest już nie tak super jak reszta. No i nie jest mi potrzebna aż taka landara. Chyba, że zrobię dyskotekę w samochodzie. ;]
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:24   

s40 t4 ;P
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:29   

Aha. http://otomoto.pl/volvo-s...-C23716909.html ale w wersji europejskiej powiadasz tak?

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 16:29 ]
Wszystko było by pięknie gdyby nie cena.. Widzę, że również kosztuje ponad 10tys..
No chyba, że V40 to już cena by spadła do 6/7tys ;] a i bagażnik większy. bociannielot bo widzę, że ogarniasz temat volvo. Czym się różni V40 od S40 (poza ze sedan) ze taka różnica w cenach tych aut jest??
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:35   

no 1.9T nie 2.0T, koniecznie, 2.0T były słabsze 160 kucyków i to już tak nie latało jak t4, po lifcie były 2.0T 200km ale żeby było śmiesznie one już mniej trwałe były :wink: . W sumie też mało tego jak i 620Ti. Więcej było w kombi.
http://otomoto.pl/volvo-s40-C23842828.html
o Tu europejczyk co jako tako wygląda, oczywiście takie auto trza dobrze przetestować jeszcze czy jeździ :wink: .

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 16:35 ]
tomii620si, bo v jest więcej, poza tym nie ma żadnej różnicy, części te same itp
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:37   

Nie no ja mówie o wersjach 200kM (na allegro zaznaczam od 190kM) także tyle w temacie mocy ;] .
No ale dajmy mamy takie same S40 i V40 ten sam rok i wyposażenie i V jest kilka tysięcy tańszy a czasami nawet o połowe. Dlaczego tak jest? Tylko dlatego, że kombi czy o co chodzi. :?:
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:41   

tomii620si, no generalnie niczym się nie różnią te auta serio, no oprócz budy i dostępności części blacharskich(do V jest więcej). Może też stanem technicznym, ale fakt łatwiej wyrwać t4 w kombi, w sumie to nie kojarzę zbyt wielu s40 t4 z forum v40, a t4 w kombi było całkiem całkiem sporo.
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:41   

Czyli jeżeli to to samo to mam kombi z zapasem mocy i teoretycznie dobre i bezpieczne autko.
Bo roverków Ti jest strasznie mało. A jak już są to albo jakieś dziwne albo zwieśniaczone także zaczynam tracić wiarę, że coś się kiedyś znajdzie.
Dobra panie latający V40 napisz mi coś od serca o tym aucie co mogłoby mnie przekonać. Bo na razie to jest dla mnie na 0 bo niby okej ale środek nie do końca także nie ma u mnie ani + ani - także przekonuj..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:53   

tomii620si napisał/a:
niby okej ale środek nie do końca
też tak miałem jak kupiłem, czułem się jakby wnętrze zaprojektował inżynier z ikei :cool: ale jest cholernie praktyczne dlatego bardzo szybko się przyzwyczaisz. Teraz w R mi tego brakuje, tu wszystko jest ładne ale dużo mniej praktyczne. Moja tez nie lubiła V. Teraz po V-ce nie chce jeździć R, co prawda 25-ka to nie 600 ale... ale jechałem w tym samym dniu ogarniać v40-kę i accorda z silnikiem SDi, wybór padł na v40, miałem też bezpośrednie porównanie - v40ka lepiej się prowadzi, jest krótsza co ułatwia parkowanie, czujesz się pewnie i bezpiecznie nawet przy dużych prędkościach dodatkowo bo to volvo :wink: . Obejrzyj na stronie euroNCAP oceny 600-ki i s40 - przy tej mocy to może pomóc Ci podjąć decyzję, poza tym banan na twarzy jak familijne kombi bierze tuningowane beemki i inne pseudo sportowe fury musi być naprawdę niezły :mrgreen: .

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 16:53 ]
A tak szczerze to bierz co będzie w dobrym stanie bo jak bys miał pod nosem 620Ti w dobrym stanie to możesz być zadowolony tak samo jak i z fajnie utrzymanej V-ki :wink: . Ja się ostatnio nie ograniczam do jednego modelu jak kupuje auto tylko robię listy co potrzeba mi aktualnie i takiego szukam aby w dobrym stanie było, to chyba najlepsza rada :ok: .
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 16:00   

Okej dzięki. A NCAP Rover'a widziałem i skutecznie próbuje o tym zapomnieć co zobaczyłem :???: .

Że jest praktycznie to mniej więcej wiem po S80 ale tam jest to jakoś bardziej ogarnięte niż w 40 ;] . Jest krótsze. I teraz pytanie jak ma się do to miejsca w środku? Jest dużo mniej miejsca w aucie dla kierowcy i pasażerów niż w roverku ? Bo nie chciałbym kupować mniejszej puszki z racji, że rover ma dla mnie wymiary idealne. Nie jest za duży do miasta i na co dzień ale na tyle duży aby w trasie się jechało wygodnie ;] .
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 16:15   

miałem okazje jechac 620Ti i nie powiedziałbym, ze ma kanapowate zawieszenie. Wg mnie jest optymalnie dobrane do tej mocy, w miare komfortowe ale jednak auto prowadzi się pewnie.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 16:28   

A jak ze spalaniem w volvo? oczywiście tym 200 KM
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 16:36   

http://otomoto.pl/hyundai...-C17460700.html jak myślicie? Bo od jakiegoś czasu mi ten model chodzi po głowie i nie wiem jak się odnieść do tego
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 18:19   

3,0 ?
drogo będzie :mrgreen:
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 18:21   

tomii620si napisał/a:
Jest krótsze. I teraz pytanie jak ma się do to miejsca w środku?
z przodu OK, z tyłu jak dobrze pamiętam było więcej miejsca jak w tym accordzie którego wtedy oglądałem, więc i porównanie z 600-ką v40-ka powinna wytrzymać.
KRYS napisał/a:
A jak ze spalaniem w volvo? oczywiście tym 200 KM
wiem na pewno że przy normalnej jeździe 1.8, 2.0 i 2.0T osiągały podobny wynik koło 10-11l, więc i T4 powinno mieć zbliżony wynik
tomii620si napisał/a:
http://otomoto.pl/hyundai...-C17460700.html jak myślicie?

ja jestem na nie :wink: . Rozsądkowo to może i nie głupie ale dla mnie to auto nie ma polotu, + automat prawdopodobnie skutecznie zabije część(sporą) z tych 192 koni, wyższe opłaty za pojemność, a i z tego co ogarniam temat większość Koreańczyków z tamtego okresu zbyt wyrafinowanych sportowo zestrojonych zawieszeń nie miało :wink:
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 18:33   

Aha. Czyli rozmiarowo może być nawet dobrze powiadasz. Kolega ma V40 to będę musiał z nim pogadać to może zajdziemy na parking i obejrzę.
Spalanie - to i tak jest srednie bo są ludzie który wyciągną z tego 8 a są tacy, że i 17. Ale 2.0 srednio zawsze pali 10-11 litrów także..

No fakt może i zabić sporą część tych koni ale to nie auto do wyścigów już tylko takie bardziej do ciągniecia sie po mieście. Zawias - w zależności od auta zawias musi być. Im większe to miększe i odpowiednio w II strone im mniejsze tym sztywniejsze (idąc tą myślą np. CRX ma być mega sztywny i zabijać na winklach każde inne auta).

A jeszcze. Jak to ma się właśnie do opłat przy np. 2.0 i 3.0.
Dajmy, że kupuje teraz krajową lagunę 2.0 i 3.2 V6. Jaka jest różnica w opłatach między tymi autami??
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 19:00   

no podatek w US płacisz 2% do 2.0 włącznie a powyżej zdaje się 5, poza tym ubezpieczenie jest wyższe ale ile to musiałbyś się w jakimś kalkulatorze online zorientować :ok:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Ti] Są takie jeszcze?
wHiTe Chcę kupić ROVERka 5 Wto Kwi 10, 2012 21:46
tomii620si
Brak nowych postów [R620Ti '96 i 98] proszę o opinie
norver Chcę kupić ROVERka 0 Sro Sty 29, 2014 08:51
norver
Brak nowych postów [r620ti] Prośba o ocenę - Kraków.
f1x Chcę kupić ROVERka 3 Sro Wrz 08, 2010 10:20
paff
Brak nowych postów R620Ti Zielona Góra zna ktoś?
jrdarus1 Chcę kupić ROVERka 0 Wto Paź 29, 2013 09:54
jrdarus1
Brak nowych postów 220 turbo
roni Chcę kupić ROVERka 23 Nie Kwi 11, 2010 17:31
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink