siekiera, teraz jak sprzedasz to zapłacisz nie mały podatek, z racji sprzedania przed upływem pół roku posiadania wozu wiec spokojnie, początki nie zawsze są łatwe popatrz wyżej co napisał amigojwr,
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 23, 2012 21:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To co ja mam zrobic Pomozcie jakos nie wiem juz sam jutro postaram sie wyminic olej w skrzyni jesli nie wiem czy byl zalany to jaki moge zalac zeby nic sie nie rozwalilo texaco?
wczoraj wszystkie wtyki jakie znalazłem do skrzyni przeczyściłem, układ chłodzący odpowietrzony na 100 procent. Zamówiłem nowy sterownik, opisze czy coś pomógł jak dotrze.
powie mi ktoś jak sprawdzić drożność układu chłodzącego skrzynie biegów
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wczoraj wszystkie wtyki jakie znalazłem do skrzyni przeczyściłem, układ chłodzący odpowietrzony na 100 procent. Zamówiłem nowy sterownik, opisze czy coś pomógł jak dotrze.
powie mi ktoś jak sprawdzić drożność układu chłodzącego skrzynie biegów
1 Sterownik moze nic nie zmienic jak kupilem 3 i odeslalem 2 .
Nie wiadomo z ktorego roku z jaka skrzynia i jak jest ustawiony wiec lepiej miec kilka na podlozenie .
A wiec bylem dzis na warsztacie sposcili olej w skrzyni na korku nie bylo zadnych opilkow to chyba dobrze? Potem wlali 4 L oleju Land rover ATF 402N Orginalny za 78zl 1 L az dziwei sie ze powiedzial ze patrzy sie przez korek wlewu czy jest dany w miare poziom mowilem mu ze od spodu sie patrzy to mowil ze jest tam do olowy filtra i tak mam byc czy to prawda nie wiem co mam zrobic nadal szarpie pojechalem po poduszke silnika bo byla cala zerwana jakby troszke lepiej ale i tak z 2-3 dalikatnie szrpnie tak jakby ktos cie deliktanie klepnol czy to tak mam byc? Bo juz sam nie wiem co z tym poziomem:(?
4l to za dużo, przy temperaturze 35-45 stopni sprawdza się stan oleju, w taki sposob: lecisz od P do 2 zostawiając po kilka sekund na każdym biegu i wracasz do P wchodzisz pod auto, odkrecasz korek obok korka spustowego i jak jest za dużo to od płynie, jeżeli nie odplynal, dolac i powtórzyć procedurę
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Masz jakies zdjecie albo mozesz mi pokazac gdzie mam sprawdzic ten poziom bardzo bym cie prosil vos sie moze stac jak jest za duzo?:(
[ Dodano: Wto Lip 24, 2012 17:34 ]
Jak wejde po auto mam zgasic silnik? jak nie mam termometru to tez moge mniej wiecej sprawdzic? i prosil bym o jakies zdjecie gdzie ten korek bo mi wciskalik ze nie mam go tam
[ Dodano: Wto Lip 24, 2012 18:30 ]
Dokładne zdjęcie mogę zrobić po 22,jeśli nadal będziesz potrzebowal
[ Dodano: Wto Lip 24, 2012 18:36 ]
Jeśli nie masz czym zmierzyć temperatury, to zagrzej samochód, tak do 1/3 skali, może to nie jest za dobrze, ale lepiej niż na zimnym czy za goracym
[ Dodano: Wto Lip 24, 2012 18:44 ]
Jeszcze zapomniałem dopisać. Jeżeli masz za dużo oleju, to konsekwencje mogą być takie jak byś nie miał go w cale
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
czy na pierwszym zdjęciu wszystko jest ok czy nie powinno to być jakoś zatkane
co do drugiego zdjęcia, aby dolać oleju do skrzyni, to nie wiem czy trzeba odkręcić śrubę zaznaczoną na żółto czy zawór na klapce zaznaczonej na czerwono
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mój drugi post ze zdjęciami pyta gdzie się wlewa, a nie gdzie się sprawdza, tak ja wczoraj napisałem i pokazałem na zdjęciach do tego si dostosuj, na te dzisiejsze zdjęcia nie patrz
[ Dodano: Sro Lip 25, 2012 11:15 ]
kolego robisz literówki w postach, musisz zwracać na to uwagę, bo zaraz dostaniesz ostrzeżenie od moderatora
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wiec to na czerwonym jest zebym sprawdził:) ? A wlew masz dokladnie pod filtrem powietrza....to co masz na żółto to chyba nie jest śruba tylko tam powinien wchodzić taki gumowy grzybe...... Sciągasz go i wlewasz
[ Dodano: Sro Lip 25, 2012 11:39 ]
A powiedz mi jak odkrece i zacnie mi lecic jak z spostowego przeciez to obok jest.... myslalem ze gdzies w polowie skrzyni
Wg mnie sprawę załatwi wymiana sterownika, miałem takie objawy jak Ty i pomogło, żadne tam czyszczenie, wymiana sterownika, zmiana oleju i będzie hulać.
Mnie też przestraszył mój Roverek gdy na dzień dobry w 1 miesiącu włożyłem w niego 10 kafli, zrypane visy, zrypana skrzynia, ale doszczętnie, zamontowanie instalacji gazowej, wymiana silnika wentylatora chłodnicy, wymiana końcówek drążków, drążków stabilizatorów i kilka innych "drobnych" kosztownych rzeczy. Za to teraz hula jak złoto, na nic innego bym nie zamienił
_________________ R75, 2.0, V6, 150 KM, benzyna/lpg, automat, 2001r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum