Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] stale podwyższone obroty i czkawka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] stale podwyższone obroty i czkawka
Autor Wiadomość
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 23:48   

sondę wymienisz sam w 5 minut, jak masz kanał albo najazd. Dodatkowo sondę można sprawdzić ELM-em
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 23:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kmisiowy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 150
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 09:02   

byłem jakiś czas temu u PHJOWI, mówił że ostatnia sonda coś źle wskazuje, ale to pewnie wina tego że gaz jest. w zeszłym tygodniu jak problem się pojawił, zatrzymałem auto i poruszałem tą duża kostką w silniku od wiązki do wtryskiwaczy itd. pomogło! samochód zaczął chodzić idealnie.uradowany zostawiłem samochód u mechanika żeby przeczyścił styki i sprawdził wiązki. odebrałem samochód, zrobiłem jakieś 160 km w trasie i znowu to samo.
czy ryzykować i kupić używaną sonde? nowa boscha to jakieś 200pln a używkę można dostać za 30-50 pln.
i jeszcze jedno pytanie: czy 300pln za zrobienie uszczelki pokrywy zaworów i uszczelnienie łączenia mostka wałków z głowicą z materiałem i robocizną to cena jest ok?
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 11:59   

kmisiowy napisał/a:
i jeszcze jedno pytanie: czy 300pln za zrobienie uszczelki pokrywy zaworów i uszczelnienie łączenia mostka wałków z głowicą z materiałem i robocizną to cena jest ok?

mówisz o uszczelnieniu miejsc jak w tym temacie??
http://forum.roverki.eu/v...p=772590#772590
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
kmisiowy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 150
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 14:43   

w tym: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=86854

[ Dodano: Pon Kwi 29, 2013 14:43 ]
chciałem to zrobić samemu, ale w kraju będę dopiero pod koniec czerwca a w międzyczasie mam sporo kilometrów do przejechania. znalazłem serwis specjalizujący się w mg rover (jestem w czechach)i chca 300 pln za całość. mysle ze cena całkiem spoko ale wolę się dopytać.
pozdr
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 15:41   

Cena jest super, tym bardziej ze rozrząd do rozegrania
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Alex_Tom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 193
Skąd: Rossosz / Lub / Wawa



Wysłany: Czw Mar 06, 2014 17:43   

No i znowu u mnie coś nie tak.
Od 2 miesięcy męczę się z obrotami. Sytuacja u mnie jest dość dziwna gdyż zawieszają one się na 2tys obr. i stoją.
Ciężko to opisać dlatego zamieszczam filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=IsxaRvTDfbw
Filmik przedstawia jak samochód stoi na wolnych obrotach, dodaję gazu i puszczam a obroty zatrzymują się na 2tys. i falują no tak jak widać. Podczas tego "szarpniecia" obrotami silnik bardzo podskakuje na poduszkach - no normalne.

Temat zawieszających obrotów jest mi doskonale znany gdyż sam to przerabiałem a lektura na forum jest obszerna.
Ale tu problem leży w czymś innym niż odmy, maź itd. gdyż wszystkie rurki odm, przepustnice oraz wszystkie czujniki i krokowiec czyściłem. Było czysto. Reset przepustnicy i odłączenie akumulatora również. Komputer pokładowy nie pokazuje błędów, ELM również nic.
Zaczęło się to powiedzmy pierwsze dni grudnia.
Obroty zawieszają się ZAWSZE bez wyjątku i zawsze jest to 2tys jak na filmiku (tylko RAZ miałem że odpalił, było pięknie ale jak zgasiłem i odpaliłem to było to samo).
Na każdym postoju, zatrzymaniu się a podczas jazdy bez trzymania gazu "efekt tempomatu".
Jeżdżę mało, więc do tej pory radziłem sobie tak, że podjeżdżam np. na światłach, wciskam sprzęgło a więc obroty idą na te 2tys. no to ja jedyneczka, noga na hamulec opór i puszczam sprzęgło, gdy silnik przyduszę na te 500 obr wyrzucam bieg, puszczam pedały, obroty stabilizują się i chodzi jak należy.
Gdy na tych zawieszonych obrotach zgaszę i go odpalę to automatycznie znowu wchodzą na 2tys. Aby po odpaleniu było ok muszę przed zgaszeniem go przydusić.
No ale czas to zrobić bo być może taki styl jazdy dla silnika nie jest za przyjemny, co?

Proszę o jakieś chociaż namiary. Gdzie szukać? Bo skoro nie odmy itd. to co? Może elektronika, któryś czujnik. Może jechać na lepszy komputer, niestety T4 nie mogę.
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 06, 2014 18:22   

Może podmien czujnik położenia przepustnicy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Alex_Tom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 193
Skąd: Rossosz / Lub / Wawa



Wysłany: Nie Mar 09, 2014 00:33   

Tak myślałem, że ktoś to zaproponuje :razz: jednak nie mam takiej możliwości no bo skąd podmienię, musiałbym używany w ciemno brać. Ale wątpię aby to było to bo komp nie pokazuje, wymyłem, omomierzem sprawdziłem.
Dzisiaj wpadłem na pomysł aby odłączyć kostkę od silnika krokowego. Była też taka podpowiedź w innym temacie. A więc odłączyłem, dodaję gazu i pięknie. Przejechałem się i super. Popsikałem kostkę jak i piny i na razie jest dobrze. Aż mi głupio, że taka błahostka i na forum pytam :oops:

Swoją drogą, można jeździć bez podpiętego silnika krokowego? Zauważyłem, że gdy był odpięty to obroty były na około 1000 a po podpięciu ładnie się ustabilizowały na te około 750. Jest jeszcze jakaś różnica?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 75] podwyższone obroty
Mar35ek Rover serii 75, MG ZT 1 Pon Cze 27, 2011 22:52
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] Podwyższone obroty jałowe
mike-l Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Wrz 09, 2011 07:49
mike-l
Brak nowych postów [R75] Stale zapowietrzający sie układ wysprzęglania.
Adsik Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Maj 06, 2013 21:18
grota10
Brak nowych postów [R75] - Stale świecą światła cofania
ms Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Mar 25, 2013 08:01
ms
Brak nowych postów [R75] Czkawka, szarpanie silnika
Gość Rover serii 75, MG ZT 127 Wto Mar 19, 2013 14:55
krzyswe1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink