Wsteczny wchodzi normalny jak na moje.... olej wymienialem na orginalny land rovera za 78zl za 1 litr wlali mi 4L Bo powiedzimi ze tyle wchodzi wedlug ksiazki i Pojechalem na kanal odpalone auto biegi od gory do dolu i od dolu gory odrecilem korek spostowy i wylecialo 1.3L otem jeszce przebieralem chwile i wyclecilo jesze max setka....olej ciemny...Chodzi mi jeszce co moge zrobic z tymi sterownikiami i czemu brak sportu? i gdzie moge znalesc jaki to model skrzyni jak znalazlem tylko te numery ktore juz wczesniej wpisywalem
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 02, 2012 23:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Udało mi się dostać sterownik skrzyni od CDTI z 2005r. Zmiana biegów miodzio Zmienia biegi przy niższych obrotach i o wiele szybciej reaguje na kick down i normalne nie kick down-owe dodanie gazu i redukcję np z 4na3. Polecam
U mnie korka nie zlokalizowałem tak jak piszecie tam gdzie powinien być korek jest łeb śruby, która wygląda na nigdy nie ruszaną. Śruba wygląda tak samo jak wszystkie inne wkręcone w skrzynie. Chyba nie będę ryzykować z odkręcaniem
Czy u Was przy spokojnej jeździe skrzynia zmienia 10 razy bieg?? Wydaje mi się że są jakieś półbiegi
może w tych nowych modelach już nie montowali śruby na imbus tylko tak jak u ciebie widać na najzwyklejszy klucz, bo umiejscowienie śruby jest w tym samym miejscu
Cytat:
Czy u Was przy spokojnej jeździe skrzynia zmienia 10 razy bieg?? Wydaje mi się że są jakieś półbiegi
czasem mam wrażanie jakby powyżej 100 km/h wrzucał 6 bieg
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 51 Skąd: Budzyń
Wysłany: Wto Sie 21, 2012 15:30
Chdn - sam pisałeś wcześniej, że po wymianie sterownika skrzyni biegi zmienia przy niższych obrotach. Stąd pewnie częstsze zmiany przy spokojnej jeździe - których nie powinno być. Jak jedziesz ze stałą prędkościa po równej drodze - to po co miałby zmieniac biegi na niższe? U mnie po zmianie sterownika faktycznie odczułem różnicę. Wcześniej nie wiedziałem, że do skrzyń były montowane różne sterowniki i przez rok - po wymianie skrzyni - jeździłem praktycznie bez 'czwórki" z której to momentalnie przerzucał na "piątkę' i przy zmianie z 2 na 3 na zimnym silniku szarpał. Po wymianie sterownika na nowszą wersję skrzynia pracuje inaczej - dłużej "ciągnie" na poszczególnych biegach no i w końcu wykorzystuje :czwórkę" . Półbiegów żadnych nie ma a wrażenie włączania "szóstki" może sprawiać załączający się zawór VIS
_________________ R75 2.0 KV 1999r automat gaz
Mitsubishi Eclipse 2.0 1992r - było
Temat bardzo ciekawy. Muszę sprawdzić u siebie jaki mam nr skrzyni oraz jaki mam nr sterownika.
Skrzynia na bank była wymieniana i nie jest oryginalna bo... obudowa mojej skrzyni jest niebieska
Więc jesli ktoś wymieniał skrzynię wcześniej a nie wymienił sterownika to by wyjaśniało szarpnięcia takie jak ma tutaj zdecydowana większość ludzi - z 2 na 3.
Gdzie znajdę nr skrzyni? gdzieś na górze chyba, co? musiałbym zdjąć obudowę filtra powietrza czyli dobrać się jak do korka do wlewu oleju...
czy się mylę?
pod T4 można zaktualizować sterownik, a najlepiej wgrać od nowa oprogramowanie komputera silnika i skrzyni. Podobno po takiej procedurze kilka osób bardzo chwali sobie zmianę biegów. Niestety ja wgrałem tylko program do sterownika skrzyni i nie pomogło za to odzyskałem tryb sport.
ps. według T4 mam problem z komunikacją między sterownikiem skrzyni a sterownikiem silnika, czy ktoś coś może podpowiedzieć, dlaczego tak jest?? Co mogę sprawdzić??
jeszcze takie błędy w skrzyni zostały znalezione, ale T4 pokazało je i powiedziało zapamiętane ale nie występują aktualnie
P1785 Clutch timing solenoid short...
P0702 GND return short circuir to batta...
P1605 EEPROM error flag set
coś to komuś mówi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam, mam Roverka 75 2.0 V6, kiedy chce wyprzedzić i np zredukować z 4 na 3 i daje gazu wtedy następuje mocne szarpnięcie, prawie uderzenie jakby z przodu. Zastanawiam się czy to normalne, to mój pierwszy samochód.
Witam, mam Roverka 75 2.0 V6, kiedy chce wyprzedzić i np zredukować z 4 na 3 i daje gazu wtedy następuje mocne szarpnięcie, prawie uderzenie jakby z przodu. Zastanawiam się czy to normalne, to mój pierwszy samochód.
podjedz do kogos na diagnostykę sterownika skrzyni .
Witam! A gdzie znajdę oznaczenie (numer ) skrzyni automatycznej? W którym miejscu znajduje się oznaczenie typu TGD.......... . SeniorA podał listę z numerami skrzyń, ale nie mogę się doszukać i jaka u mnie jest przypisana do sterownika.
Mam pytanie wymienilem sterownik skrzyni ogolnie duza poprawa jak chodzi o dzialanie dynamike Itp .niestety do momentu gdy odlaczylem aku na cala Noc. Teraz nie wiem dlaczego skrzynia dziala podobnie jak na starym sterowniku moze troche lepij. I zastanawiam sie czy da sie to poprawic na kompie czy kupic sterownik o innych numerach..?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum