Wyciaglem go wlasnie I musze przyznac ze jest w sumie goracy .. Podmienie go z przekaznikiem od grzania tylnej szyby
[ Dodano: Nie Wrz 11, 2016 20:15 ]
Wyciaglem go wlasnie I musze przyznac ze bym on bardzo cieply AZ tak ze usta pazy.... Za godzinke wepne przekaznik od grzania szyby
Moze byc juz olej wyeksplantowany albo tez byc moze sterownik.. Ja mialem tak ze gdy bym zimny to obroty wariowaly ale gdy sie zagrzal bylo ok . Wymienilem sterownik I falowanie ustalo
Niestety skrzynia coraz częściej szarpie - teraz już nie tylko przy schodzeniu biegów w dół z 3-2 i 2-1 ale również w drugą stronę. Na zimnym silniku występuje ten problem.
Ma ktoś jakiś pomysł???
Sterowniki wymieniacie jeden do jednego czy od polifta?
Kupując używany sterownik muszę liczyć się z "ruletką" (może ktoś ma dobry sterownik do sprawdzenia mojej skrzyni?)
Sterownik kupiłem używany ale z samochodu o małym przebiegu.
Niestety, problem z szarpaniem nadal występuje.
Mam teraz trzy opcje (wyczytane na różnych forach):
1. Wymiana elektrozaworów. Wartość rezystancji na poszczególnych zaworach mierzyłem jakiś czas temu i wydawały się w normie. Powtórzę to ale z końcem tygodnia.
Pytanie: czy ktoś Was próbował wymieniać elektrozawory kompleksowo (wszystkie) zakupione na znanym portalu aukcyjnym z Chin? Są dużo tańsze niż w PL.
2. Jednemu użytkownikowi skrzyni Jatco przy szarpaniu pomogło dolanie oleju ponad stan - ok 1litra. Jest w ogóle coś takiego możliwe?
3. Naprawa sterownika skrzyni - zakładam wymianę tranzystorów Mosfet. Operację naprawy chyba robią w Midparts - tak przynajmniej wyczytałem w sieci.
Jakieś inne alternatywy naprawy lub diagnostyki skrzyni w R75?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum