Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 4 Skąd: Były właściciel
Wysłany: Pon Cze 20, 2016 21:07 [ R400 ] Nowe dystane czy pierscienie centrujace?
Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam
Moje pytanie brzmi, czy kupić nowe dystanse do alufelg BBS'a, które kupiłem za nie małe pieniądze, czy kupić plastikowe/aluminiowe pierścienie centrujące? Chodzi mi o to, że rozstaw śrub etc jest idealny, jednak piasta nie dochodzi do otworu w alufeldze ponieważ były w niej pierścienie centrujące, kolega mówił, żeby iść do tokarza a inny, że wystarczą pierścienie... Kogo się posłuchać?
Ostatnio zmieniony przez VooQ Pon Cze 27, 2016 22:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 20, 2016 21:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 13, 2016 11:42
Witam. Przyznam, że więcej niż 5 tokarzy nie znam. Ale nikt za 5 zł nie poświęci choćby 20min czasu i materiał by bawić się w dorabianie pierścieni. Poza tym za 25zl można z przesyłką kupuć pierścienie z policarbonu. Na znanym portalu jest dużo. Wymiar felgi ważny. Rover ma 56.1.Jeśli już dorabiać, to aluminium śniedzieje. Jak sie zbyt ciasno dopasuje, to bywają kłopoty ze zdjęciem koła. Zbyt luźne potrafią powodować bicie koła. Dlatego polecam policarbon.
tylko że kolega sam nie wie co potrzebuje, jego rysunek w innym również założonym przez niego poście nic nie wyjaśnia, po czym przyznał że juz rozwiązał problem, więc temat zamykam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum