Forum Klubu ROVERki.pl :: [214 SI 1997, 1,4 16V] akumulator, immo czy moze zdechl?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214 SI 1997, 1,4 16V] akumulator, immo czy moze zdechl?
Autor Wiadomość
kwadrat 




Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 89
Skąd: slask



  Wysłany: Wto Paź 20, 2009 00:28   [214 SI 1997, 1,4 16V] akumulator, immo czy moze zdechl?

hejka

potrzebuje pomocy od zaraz

wsiadam sobie do mojego rowerka po pracy (jakies 2 godziny temu) przekrecam kluczyk i echo..... nic sie nie dzieje, nawet kontrolki nie zaczely swiecic, robie to drugi i trzeci raz i cos zaczyna banglac... zaczynaja mrugac (jakby spadek napiecia) ale samochod po przekreceniu kluczyka do konca nawet nie probuje zapalic...

probowalismy z Panami ze strozowki na klemy odpalic ale nie moglem potem wylaczyc immo :( ostatnio wymienialem baterie i nie za kazdym razem teraz lapie idealnie, z otwieraniem nie ma problemu ale zamykam zazwyczaj kluczykiem

w czasie holowania do domu immobilajzer wyl jak szalony, raz pikal, raz przerywal potem znowu pikal, swiecily sie chyba wszyskie mozliwe kontrolki ..... szyby elektryczne dzialaly jakby 5 razy wolniej i ociezale

po przyjezdzie do domu chcialem podlaczuc aku do prostownika ale po otwarciu ... smierdzialo jakby zgnilymi jajkami i nie chcial brac wogole pradu

potrzebuje szybkiej odpowiedzi co to moze byc :(

[ Dodano: Wto Paź 20, 2009 00:28 ]
aha dodam jeszcze ze jak chcialem go w czasie proby odpalanie z klem zamknac kluczykiem to zaczal wyc alarm (doslownie 2 sek) po czym przestal a centralny kilka razy przeskoczyl z pozycji otwarty do zakniety i na odwrot po czym .... mowiac krotko cuda na kiju
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 20, 2009 00:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 20, 2009 01:04   

czasem nie zasponsorowałeś sobie aku 24v ?
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 07:17   

sprawdź podłączenie masy do nadwozia - jej słaby styk lub jego brak daje taką dyskotekę, jeśli masa będzie ok to do sprawdzenia aku - ostatnio daje się zauważyć ich zwiększoną awaryjność
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 10:27   

kwadrat napisał/a:
smierdzialo jakby zgnilymi jajkami i nie chcial brac wogole pradu

podnieś akumulator ostrożnie i wyjmij go z samochodu. najprawdopodobniej gdzieś wycieka kwas :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kwadrat 




Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 89
Skąd: slask



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 10:41   

hejka

nie wglada mi to na wyciek kwasu :(

ps - przy przekreconej stacyjce 9V a przy probie zapalenia spada na 3V i strzela alternator....

mamy wiec chyba 2 rozwiazania ... albo aku padl i trzeba nowy albo alternator nie laduje, tylko wtedy podpiety do prostownika aku by sie ladowal,

za chwile ostateczna proba, tata przyjedzie i biore jego aku z samochodu i zobaczymy :)
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 11:40   

jak aku spada do 3V to już nie ma czego szukać - wymienić aku i pro forma sprawdzić wtedy ładowanie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 11:43   

kwadrat napisał/a:
przy przekreconej stacyjce 9V a przy probie zapalenia spada na 3V
Wymień szrota, będzie spokój :P Po wymianie KONIECZNIE sprawdzenie ładowania alternatora.
Wszystkie objawy potwierdzają - padnięty aku :(
 
 
kwadrat 




Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 89
Skąd: slask



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 12:43   

aku wymieniony....... wszystkie parametry wrocily do normy i pali :)

ps - czy aku 12V 62 540 bedzie ok? poprzednio mialem 12V 55 i 600

:)

dzieki wszystkim za porade
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 12:57   

kwadrat napisał/a:
czy aku 12V 62 540 bedzie ok?
Wg fabrycznych zaleceń MIAŁEŚ ok, teraz jest trochę większy, ale powinien dać radę. Jeżeli jeździsz na krótkich odcinkach (<10-15 km), to od czasu do czasu go podładuj profilaktycznie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214 SI 1,4 1997] akumulator
kwadrat Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Pią Sie 22, 2008 09:30
kwadrat
Brak nowych postów [R214Si 1997] Jaki akumulator do Rovera 214?
waldi80 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Czw Lip 01, 2021 13:02
Robertus74
Brak nowych postów [R216] Akumulator a alarm i immo
Vesper416 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Lip 03, 2009 09:55
kasjopea
Brak nowych postów [R25] Immo/pilot wyładowuje akumulator ?
buakaw Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Gru 02, 2018 12:34
buakaw
Brak nowych postów [MG ZR 2.0TDi] Akumulator immo czy coś gorszego?
tuners Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Sie 30, 2010 18:02
Chris83



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink