Wysłany: Sob Mar 31, 2012 00:30 [MG ZR] 1.4 16v DYMI I KLEKOCZE PRZY ODPALANIU
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2003
Witam od niedawna jestem posiadaczem MG ZR 1.4
Gdy odpalam np. rano gdy silnik jest kompletnie zimny zaczyna kopcic na niebiesko i klekocze jak diesel Gdy juz troche sie rozgrzeje jest cichszy ale ciagle troche dymi. Dtego wszystkiego dochodzi jeszcze niezbyt rowna praca tak jakby co chwile jeden cylinder na chwile przerywal ale to tez na wolnych obrotach. Wie ktos moze jakie sa tego przyczyny???????
Ostatnio zmieniony przez michalek955 Sob Mar 31, 2012 07:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 31, 2012 00:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jedz na kompa do djagnosty,kiedys miałem cos podobnego ale nie klekotał tylko czasem tak jak by na jeden gar nie palił wykazało ze czujnik temperatury i kupa błedów zwiazane z mieszanką paliwa po zmianie czujnika i kasacji byków jest gitara
w takim razie nikt nie jest w stanie ci pomóc
najpierw posprawdzaj wszystkie płyny i ewentualnie dolej do max
pojeździj troche, dziennie sprawdzając poziom płynów i kontrolując temperature silnika podczas jazdy
po przejechaniu 1000 km napisz na forum wyniki chyba że ubytki będa znaczne to pisz wczesniej
pozdro
michalek955 napisał/a:
Ciufa napisał/a:
ubywa ci oleju?
Nie wiem bo mam ten samochod od kilku dni.
A sprawdzałeś go w ogóle
jak kupilem to sprawdzalem i musialem dolac bo nie miał poziomu wiec podejrzewam ze ubywa ale nie wiem ja szybko. Temp. silnika w normie pilnuje jej caly czas
jutro postaram sie sprawdzic dokładnie. Z gory niewiele widac a na ziemi plama jest blisko prawego koła. W srode mam dzien wolny i chce pojechac gdzies na kanał lub podnosnik i zajrzec od dołu wtedy napisze co i jak. Na co powinienem zwrocic szczegolna uwage?
jutro postaram sie sprawdzic dokładnie. Z gory niewiele widac a na ziemi plama jest blisko prawego koła. W srode mam dzien wolny i chce pojechac gdzies na kanał lub podnosnik i zajrzec od dołu wtedy napisze co i jak. Na co powinienem zwrocic szczegolna uwage?
byłem dzisiaj u mechanika i nieoficjalnie stwierdził ze to HGF ale na dokładne sprawdzenie umowilem sie na jutro. Jaki jest koszt wymiany uszczelki + czesci???
Mieszkam w UK wiec mam ceny w funtach i dzisiaj jeden angol powiedzial ze jak to uszczelka to 450 funtow . cena obejmuje wymiane płynu, oleju, uszczelki, nowe sruby i robocizne. Mam nadzieje ze jezeli to uszczelka to znajde kogos tanszego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum