Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Faluje i gaśnie na ciepłym
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Faluje i gaśnie na ciepłym
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 17, 2014 22:32   

Sory :) moja wina.. Nie napisałem.. pierwszy filmik kręcony jest na lekkim gazie, że nie na luzie tylko minimum gazu i jednak faluje ;/ ..

Już myślałem, że znalazłem przyczyne - lambda aż tu nagle krzyżówka na obwodnicy .. czerowne.. sprzęgło i zdechł sprzęt ..
Odpalenie niestety jak zawsze na pych ;/ ..
Mimo, że jak silnik jest chłodniejszy auto pali na strzał to jak już zgaśnie np. na krzyżówce mam problem z odpaleniem al'a słaby aku.. (film poniżej)

KUR** CZEMU TO BADZIEWIE GAŚNIE !! .. Wysiadam już psychicznie z tym problemem..

Nagrane pod domem po powrocie od mojej:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Jak pogoda pozwoli to spróbuje tą zakichaną przepustnice uszczelnić - podstawe itd.. Ale to raczej byłby problem z falowaniem a czemu tak odpala kiczowato na ciepłym ?? Jakieś czujniki czy coś które mu blokują start.. Nie mam nerwów już do tego auta.. Byłem optymistyczny.. Na spokojnie starałem się wszystko robić ale to już jest przegięcie..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 17, 2014 22:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 17, 2014 22:57   

Mi ciezko odpalal bo sie paliwo cofalo, zaworek rozwiazal problen
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 17, 2014 23:11   

jrdarus1 no coś mi Markzo wspominał ale jakby się paliwo cofało to by rano nie odpalił bo paliwa by nie bylo.. A rano/po przestygnięciu silnika odpala od strzała ...

Ja już naprawdę nie mam pomysłu co z tym autem :(

[ Dodano: Czw Kwi 17, 2014 23:11 ]
A no i po nagrzaniu się jakby auto miało mniej mocy...
Fakt.. Mam stożek i ori IC a do tego połamane łopatki w turbo ale na trasie ledwo nadganiałem za corolla ;/ . Fakt, że jakiś młody spinacz mnie nie chciał z przodu puścić a i połamane łopatki w turbinie też może nie wyrabiają przy większych obciążeniach ale miałem efekt spadku mocy :(
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Pią Kwi 18, 2014 00:40   

Jak ojciec moj mawia ,, w krzaki go'' hehe
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 18, 2014 16:10   

jrdarus1 napisał/a:
Jak ojciec moj mawia ,, w krzaki go'' hehe





W żyto go !! haha.. Nie no serio ten samochód powoli zaczyna mi sie odbijać.. Coraz częściej marze o fajnym zwykłym aucie .. zachciało mi się sportowej limuzyny a teraz mam zdechła limuzyne ..

[ Dodano: Pią Kwi 18, 2014 16:10 ]
No i było tak jak mówiłem.. Rano do pracy.. odpalił od strzała.. Za to przy cofaniu zdążył 3 razy zgasnąć.. Wystarczyło się przejechać kilka metrów i juz mu przeszło o.O i na sprzęgle nie gasł..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 18, 2014 16:48   

E tam, po prostu zaniedbane auto i tyle, jakbys kupil jakiekolwiek inne w takim stanie myslisz, ze bylo by inaczej?

Rozgrzej go i odepnij krokowca, zobacz co sie bedzie dzialo. Moze padl albo sie wiesza, zdejmij dekiel od jego obudowy i wykomp go w wd40. Na bank przyda sie uszczelnic podstawe przepustnicy...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 18, 2014 16:57   

Spróbowałbym obrócić wałem na zimnym i na ciepłym wtedy jak ma ciężko z paleniem. Porównał tym samym opór z jakim się obraca.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Sob Kwi 19, 2014 10:35   

Krokowiec tyka? obczaj czy jak przekrecisz kluczyk z pozycji 0 na 2 to czy krokowiec uchyla przypepustnice ? Dodawales lekko gazu jak nie chcial odpalac?
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 19:52   

jrdarus1 coś tam tyka także niby działa.. Odpiąłem kostke od niego to każdorazowo gasł na sprzęgle, po podpięciu z powrotem już ogarniał ..
A co odpalania po dodaniu gazu - zazwyczaj nie dodawałem gazu ale dzisiaj jak przyjechałem próbowałem z gazem to coś jakby lekko zatrybił na moment ale nie potrzebnie odpuściłem kręcenie (myslałem, że nie zatrybi i akurat jak ruszyłem ręką kluczyk na 0 to zatrybił a przy drugim podejściu już nic z tego nie było)

Ale to gaśnięcie dalej jest.. Ostatnio mi zgasł (poniżej będą filmiki i zdjęcia) i spojrzałem pod maskę.. 2 przewody chyba nie podłączone jakieś i jakiś pin na wsuwkę nie podłączony..

Jakaś wtyczka jedna nie podpięta - moze diagnostyczna ?
Jeden przewód ciśnieniowy nie podłączony
i przy czymś (sam nie wiem co to) nie podłączony jeden pin:






Trasa w mieście - jadąc do domu z moją :) (niestety brakło pamięci)
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Tak się często kończy jazda po trasie:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Odpalenie po przestygnięciu - zazwyczaj bardziej gładko odpala - widocznie nie dostygł do końca:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Nie odpalanie auta - a wszystko chodzi więc nie aku:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be


Wiem, że lampka od oleju się czasami zapala - dolewam go ale uszkodzony wirnik w turbinie mi puszcza i co doleje to ubywa :) Na wirniki czekam już od 2 tygodni więc mam nadzieje po świetach się zrobi :) także nie bijcie..



No i WESOŁYCH ŚWIĄT :)

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 19:52 ]
A tak teraz pomyślałem..
Czy falowanie obrotów gaśniecie itd może być związane z poziomem oleju ??
Nie dokładnie wiem co mam w głowie ale coś mi się przypomniało, że kumpel miał problem z gaśnieciem w astrze ze mu astra po nagrzaniu gasła a jak uzupełnił olej (przy okazji wymiany) to nagle się wszystko ogarnęło..

No ostatnio zauważyłem (przy okazji nagrywania filmiku z miasta), że silnik faluje w sumie prawie że równo z osiągnieciem 90*C.. Może tyćko mniej ..
Będę mam nadzieje w tym tygodniu rozbierać turbo to spróbuje namierzyć ten czujnik położenia walu i go zalać gorącą wodą albo jakoś deliktanie opalarką podgrzać i sprawdzić czy po nagrzaniu dobrze pokazuje.. Cóż za auto ^^
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 20:32   

Mi to wygląda (uruchamianie auta po nagrzaniu) na duży opór podczas uruchamiania. Do tego pisałeś że samochód po nagrzaniu muli. Składa się to dość fajnie w puchnięcie czegoś w silniku.
Nie rozbierałem silnika także ciężko mi cokolwiek napisać ale może warto spróbować obrócić wałem na zimnym i nagrzanym silniku.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Kwi 27, 2014 22:06   

Bede na garażu to mogę spróbować aczkolwiek co by mogło takie objawy dawać ?
Moze faktycznie mało oleju i sie problemy zaczeły ...

c===3, temat może zawiesimy do ogarniecia turbiny i zalania oleju na full i zobaczymy wtedy :)


I co to jest nie podłaczone ? (ten wtyk).. Bo jak dobrze sie dokopałem to przewód od filta węglowego tam mało ma wspólnego z tym wszystkim tylko martwi mnie brak podłaczenia tam.. No jeśli fabryka dała ten styk to widocznie po to aby był podłaczony to czemu teraz nie jest podłaczony ? o.O

_________________________________________________________________


!! UP !!


jrdarus1 ---> wczoraj musiałem odpalić fure i pojechać coś zrobić no i ??

Auto mi zgasło na parkingu.. Standard .. Ale przymniało mi się Twoje pytanie i wje**łem mu w podłogę w nerwach i przekręciłem zapłon i odpalił o.O

Tak więc ---> masz jakiś pomysł ?? Sugestia ??

[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 19:44 ]
______________________________________________________________

UP


Dzisiaj odpaliłem auto na prawie 90* (nawet odpalił od razu) i puki mu nie dodałem gazu było wszystko w miare okej.. Delikatnie nie równa praca ale on już chyba tak ma.. Ale jak dodałem gazu 2 - 2.5tys RPm to zaczęło sie falowanie takie dosyć spore a jak już się uspokoił to na zgaszonych światłach miał wskaźnik obrotów pod kreską (kreską chyba od 700RPm) .. Także kij wi :P

[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 20:21 ]
A przepustnica wygląda tak: (może to mieć wpływ na prace? bo moim zdanie to tak)



[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 22:06 ]
Chwila prawidłowego działania silnika... czyli jeszcze jest szansa ze bedzie dobrze ;)

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Si] Gaśnie, faluje na obrotach i śmierdzi paliwem
liberoy Rover serii 600, Honda Accord 25 Czw Paź 10, 2013 20:38
elvisek107
Brak nowych postów [R620] Faluje, narywa silnikiem sam gazu dodaje
mariuszlol23 Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Cze 05, 2010 16:27
mariuszlol23
Brak nowych postów [R620sdi] Problem z zapalaniem na ciepłym silniku.
mezan92 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Mar 09, 2013 20:39
kruszan
Brak nowych postów [R620] Szarpie i Gaśniena ciepłym silniku
SienioPl Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Gru 03, 2010 15:15
neon_4u
Brak nowych postów [R600] Falujące obroty na ciepłym silniku
berserker8888 Rover serii 600, Honda Accord 19 Sro Kwi 21, 2010 14:50
Martinez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink