Sory moja wina.. Nie napisałem.. pierwszy filmik kręcony jest na lekkim gazie, że nie na luzie tylko minimum gazu i jednak faluje ..
Już myślałem, że znalazłem przyczyne - lambda aż tu nagle krzyżówka na obwodnicy .. czerowne.. sprzęgło i zdechł sprzęt ..
Odpalenie niestety jak zawsze na pych ..
Mimo, że jak silnik jest chłodniejszy auto pali na strzał to jak już zgaśnie np. na krzyżówce mam problem z odpaleniem al'a słaby aku.. (film poniżej)
KUR** CZEMU TO BADZIEWIE GAŚNIE .. Wysiadam już psychicznie z tym problemem..
Jak pogoda pozwoli to spróbuje tą zakichaną przepustnice uszczelnić - podstawe itd.. Ale to raczej byłby problem z falowaniem a czemu tak odpala kiczowato na ciepłym Jakieś czujniki czy coś które mu blokują start.. Nie mam nerwów już do tego auta.. Byłem optymistyczny.. Na spokojnie starałem się wszystko robić ale to już jest przegięcie..
jrdarus1 no coś mi Markzo wspominał ale jakby się paliwo cofało to by rano nie odpalił bo paliwa by nie bylo.. A rano/po przestygnięciu silnika odpala od strzała ...
Ja już naprawdę nie mam pomysłu co z tym autem
[ Dodano: Czw Kwi 17, 2014 23:11 ]
A no i po nagrzaniu się jakby auto miało mniej mocy...
Fakt.. Mam stożek i ori IC a do tego połamane łopatki w turbo ale na trasie ledwo nadganiałem za corolla . Fakt, że jakiś młody spinacz mnie nie chciał z przodu puścić a i połamane łopatki w turbinie też może nie wyrabiają przy większych obciążeniach ale miałem efekt spadku mocy
W żyto go haha.. Nie no serio ten samochód powoli zaczyna mi sie odbijać.. Coraz częściej marze o fajnym zwykłym aucie .. zachciało mi się sportowej limuzyny a teraz mam zdechła limuzyne ..
[ Dodano: Pią Kwi 18, 2014 16:10 ]
No i było tak jak mówiłem.. Rano do pracy.. odpalił od strzała.. Za to przy cofaniu zdążył 3 razy zgasnąć.. Wystarczyło się przejechać kilka metrów i juz mu przeszło o.O i na sprzęgle nie gasł..
E tam, po prostu zaniedbane auto i tyle, jakbys kupil jakiekolwiek inne w takim stanie myslisz, ze bylo by inaczej?
Rozgrzej go i odepnij krokowca, zobacz co sie bedzie dzialo. Moze padl albo sie wiesza, zdejmij dekiel od jego obudowy i wykomp go w wd40. Na bank przyda sie uszczelnic podstawe przepustnicy...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Krokowiec tyka? obczaj czy jak przekrecisz kluczyk z pozycji 0 na 2 to czy krokowiec uchyla przypepustnice ? Dodawales lekko gazu jak nie chcial odpalac?
jrdarus1 coś tam tyka także niby działa.. Odpiąłem kostke od niego to każdorazowo gasł na sprzęgle, po podpięciu z powrotem już ogarniał ..
A co odpalania po dodaniu gazu - zazwyczaj nie dodawałem gazu ale dzisiaj jak przyjechałem próbowałem z gazem to coś jakby lekko zatrybił na moment ale nie potrzebnie odpuściłem kręcenie (myslałem, że nie zatrybi i akurat jak ruszyłem ręką kluczyk na 0 to zatrybił a przy drugim podejściu już nic z tego nie było)
Ale to gaśnięcie dalej jest.. Ostatnio mi zgasł (poniżej będą filmiki i zdjęcia) i spojrzałem pod maskę.. 2 przewody chyba nie podłączone jakieś i jakiś pin na wsuwkę nie podłączony..
Jakaś wtyczka jedna nie podpięta - moze diagnostyczna ?
Jeden przewód ciśnieniowy nie podłączony
i przy czymś (sam nie wiem co to) nie podłączony jeden pin:
Wiem, że lampka od oleju się czasami zapala - dolewam go ale uszkodzony wirnik w turbinie mi puszcza i co doleje to ubywa Na wirniki czekam już od 2 tygodni więc mam nadzieje po świetach się zrobi także nie bijcie..
No i WESOŁYCH ŚWIĄT
[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 19:52 ]
A tak teraz pomyślałem..
Czy falowanie obrotów gaśniecie itd może być związane z poziomem oleju
Nie dokładnie wiem co mam w głowie ale coś mi się przypomniało, że kumpel miał problem z gaśnieciem w astrze ze mu astra po nagrzaniu gasła a jak uzupełnił olej (przy okazji wymiany) to nagle się wszystko ogarnęło..
No ostatnio zauważyłem (przy okazji nagrywania filmiku z miasta), że silnik faluje w sumie prawie że równo z osiągnieciem 90*C.. Może tyćko mniej ..
Będę mam nadzieje w tym tygodniu rozbierać turbo to spróbuje namierzyć ten czujnik położenia walu i go zalać gorącą wodą albo jakoś deliktanie opalarką podgrzać i sprawdzić czy po nagrzaniu dobrze pokazuje.. Cóż za auto ^^
Mi to wygląda (uruchamianie auta po nagrzaniu) na duży opór podczas uruchamiania. Do tego pisałeś że samochód po nagrzaniu muli. Składa się to dość fajnie w puchnięcie czegoś w silniku.
Nie rozbierałem silnika także ciężko mi cokolwiek napisać ale może warto spróbować obrócić wałem na zimnym i nagrzanym silniku.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Bede na garażu to mogę spróbować aczkolwiek co by mogło takie objawy dawać ?
Moze faktycznie mało oleju i sie problemy zaczeły ...
c===3, temat może zawiesimy do ogarniecia turbiny i zalania oleju na full i zobaczymy wtedy
I co to jest nie podłaczone ? (ten wtyk).. Bo jak dobrze sie dokopałem to przewód od filta węglowego tam mało ma wspólnego z tym wszystkim tylko martwi mnie brak podłaczenia tam.. No jeśli fabryka dała ten styk to widocznie po to aby był podłaczony to czemu teraz nie jest podłaczony ? o.O
jrdarus1 ---> wczoraj musiałem odpalić fure i pojechać coś zrobić no i
Auto mi zgasło na parkingu.. Standard .. Ale przymniało mi się Twoje pytanie i wje**łem mu w podłogę w nerwach i przekręciłem zapłon i odpalił o.O
Tak więc ---> masz jakiś pomysł Sugestia
[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 19:44 ]
______________________________________________________________
UP
Dzisiaj odpaliłem auto na prawie 90* (nawet odpalił od razu) i puki mu nie dodałem gazu było wszystko w miare okej.. Delikatnie nie równa praca ale on już chyba tak ma.. Ale jak dodałem gazu 2 - 2.5tys RPm to zaczęło sie falowanie takie dosyć spore a jak już się uspokoił to na zgaszonych światłach miał wskaźnik obrotów pod kreską (kreską chyba od 700RPm) .. Także kij wi
[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 20:21 ]
A przepustnica wygląda tak: (może to mieć wpływ na prace? bo moim zdanie to tak)
[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 22:06 ]
Chwila prawidłowego działania silnika... czyli jeszcze jest szansa ze bedzie dobrze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum