Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Lip 09, 2009 09:19
Na stronie klubowej ( www.roverki.pl ) w dziale "Porady na temat eksploatacji" jest artykuł na temat odczytu błędów w roverkach z silnikami serii L. Odczytaj sobie błędy wg podanej instrukcji i jeśli będzie wśród nich błąd cewki czasu wtrysku paliwa (bodajże nr 34), to znaczy, że masz źle ustawiony kąt wtrysku.
Jeśli pasek się odrobinę podczas eksploatacji wydłuży, to pomimo ustawiania na znaki kąt może się przestawić, dlatego warto go po wymianie paska sprawdzić. U mnie 3 stopnie różnicy wystarczyły, żeby się check od czasu do czasu zaświecał. A i nie wszystkie błędy powodują zaświecenie się kontrolki silnika .... napewno będzie się świeciłą przy problemie z czujnikiem położenia igły wtryskiwacza (czujnik we wtryskiwaczu nr 1) a także o ile pamiętam przy uszkodzeniu czujnika ciśnienia doładowania.
Remi w SDi/iDT kompem/testerem zmierzysz dokładnie bez prób i błędów kwestia tylko taka, czy po ustawieniu prawidłowego kąta, auto będzie paliło na zimno bez problemów .... jesli tak ,to ok, a jeśli nie, to trzeba jeszcze odrobinę zwiększyć kąt
hehe.. u mnie kompie to raczej nic nie będzie do sprawdzenia w moim SD
No to chyba nie będę nic sprawdzał u siebie bo mi jak na razie pali bez problemów, is ie tak pytań z ciekawości bo jakoś bo tej samodzielnej zmianie rozrządu mam takie dziwne przeczucie jak bym źle to zrobił ale auto działa normalnie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum